ایستگاه نقاشی و اهدای کتاب کانون نمین در اولین فستیوال گردشگری و صنایع‌دستی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمین در اولین فستیوال گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان ایستگاه نقاشی و اهدای کتاب برپا کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین با مشارکت در اولین فستیوال گردشگری و صنایع‌دستی که در محل پارک بابونه‌ی این شهرستان برگزار شد با برپایی ایستگاه نقاشی و اهدای کتاب، یکی از پر بازدیدکننده‌ترین غرفه‌های این جشنواره بود و اعضای این مرکز با موضوع «طبیعت نمین و شگفتی‌های آن» نقاشی‌های زیبایی کشیدند.

کودکان و نوجوانان در اولین فستیوال گردشگری و صنایع‌دستی با عنوان "جشنواره‌ی بادبادک و نقاشی کودک" به خلق آثار زیبا با موضوع طبیعت نمین و شگفتی‌های آن پرداختند و نقاشی‌های آن‌ها به‌صورت نمایشگاهی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

در این فستیوال، غرفه‌های اهدای کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عکاسی، غذاهای محلی، گل و گیاه، داروهای گیاهی، بادبادک سازی، صنایع‌دستی شهرستان و... حضوری فعال داشته و مشغول ارائه‌ی خدمات فرهنگی هنری به شهروندان و مهمانان حاضر در این جشنواره بودند.

گفتنی است، فستیوال گردشگری و صنایع‌دستی نمین با برگزاری مراسم اختتامیه و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و باهدف شناساندن فرهنگ، آداب‌ورسوم، آثار تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان به پایان رسید و از نمادهای سه‌گانه سوسن چلچراغ، بابونه و آلبالوی نمین رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =