آشنایی  اعضا نوجوان پسر مرکز تخصصی علوم بندرعباس با صنعت هوانوردی

اعضای نوجوان پسر مرکز تخصصی علوم بندرعباس در قالب بازدید علمی با صنعت هوانوردی بندرعباس آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان  اعضا نوجوان پسر مرکز تخصصی علوم بندرعباس  با حضور در مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی بندرعباس  از نزدیک با مفاهیم کلیدی صنعت هوانوردی آشنا شدند.

در این بازدید اعضا  نوجوان مرکز با همراهی مجید رنجبر مدرس کارگاه هوافضای مرکز و توضیحات آقای جمالی مسوول آموزش دانشگاه  از سه بخش کارگاه موتور، اتاق آلات دقیق و کلاس مهمانداری  این مجتمع آموزشی بازدید کردند در کارگاه موتور با سیستم گرمایشی، نحوه عملکرد موتور و انواع ملخ های هواپیما آشنا شدند. سپس با حضور  در اتاق آلات دقیق که شبیه سازی کابین خلبان در هواپیما ست  از مفاهیمی چون فشارینج، ارتفاع سنج، برج مراقبت و نحوه ارتباط خلبان با آن و ... اطلاع یافتند و در پایان  مهمانداری هواپیما را با حضور در کلاس مهمانداری این مرکز آموزشی تجربه کردند با وظایف مهمانداران یک هواپیما  آشنا شدند.

راحله خادمی مربی مسوول مرکز تخصصی علوم  هدف از  این بازدید علمی  را افزایش سطح علمی اعضا کارگاه تخصصی هوافضای  مرکز و نیز آشنایی بیشتر اعضا نوجوان پسر با صنعت هوانوردی و مفاهیم کاربردی این رشته دانست.

شایان ذکر است کارگاه هوافضا برای اولین بار درتابستان امسال برای اعضا نوجوان پسر و با هدف افزایش فعالیت‌های جذاب برای نوجوانان و ایجاد زمینه جذب و پایداری  بیشتر اعضا نوجوان پسر با همکاری مرکز آموزشی علمی کاربردی صنعت هوانوردی در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =