دعوت از اعضای نوجوان در پاتوق نوجوانی

پاتوق‌های نوجوانی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان تشکیل می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از تشکیل پاتوق‌های نوجوانی ویژه اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری خبر داد و گفت: این نشست صمیمی، سه‌ماهه‌ی تابستان با هدف جذب و پایدارسازی اعضای نوجوان، ایجاد شور و نشاط طی رقابت سالم، تمرین و تقویت مهارت‌های زندگی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان تشکیل می‌شود.

جمال در ادامه افزود: اعضای نوجوان در این نشست‌های دوستانه علاوه بر نمایش و نقد فیلم، در قالب فعالیت‌های معرفی کتاب‌های رمان نوجوان، کاردستی خلاق، شعرخوانی، نمایش خلاق، مسابقه، تحقیق و پژوهش، اردو، بحث کتاب و بحث آزاد با سبک زندگی ایرانی‌اسلامی آشنا می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان این‌که نوجوانان مثل موتور یک خودرو، پیشرانِ حرکت عظیم جامعه‌ی خودشانند و سطح حرکت، سطح شورآفرینی، سطح پیش‌رانی به نوجوانان رسیده است، خاطرنشان کرد: مربیان در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با شناخت ویژگی‌های جسمانی، ذهنی، عاطفی و آگاهی از نیازها و علایق، آرزوهای نوجوانان، کمبودها و فشارها و بدخلقی‌های‌شان می‌توانند به آنها کمک کنند تا این دوره پرتلاطم، طوفانی، مبهم و در عین حال لذت‌بخش را به سلامت و بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذرانند.

گفتنی است؛ مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری ضمن ابراز خرسندی از استقبال اعضای نوجوان از این نشست‌ها و حضور فعال برای اجرای برنامه‌هایی مانند مسابقه و استندآپ کمدی و...، با توجه به وجود شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی در عصر حاضر، برای پایداری بیشتر این اعضا در مراکز فرهنگی‌هنری بر ارسال کتاب‌های تازه به چاپ رسیده مناسب گروه سنی نوجوان و ایجاد فضایی متفاوت با سالن کتابخانه‌ی کودک و همچنین ارائه فعالیت‌های به‌روز و متنوع و... تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =