کد خبر: 280297
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
بازدید 547
تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره رضوی در همدان

همزمان با دهه کرامت برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همدان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،

 79برگزیده استانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی کانون در بخش‌های «خاطرات زیارت»، «پژوهش»، «پویانمایی»، «سرود»،«کارت پستال»، «نامه‌ای به امام رضا(ع)»، «کاردستی» و «کتاب سازی»، همزمان با دهه کرامت در سالن سینما کانون همدان تجلیل شدند.

مدیر کل کانون با تبریک ایام دهه کرامت بر اخلاق و آداب رضوی و الگو قرار دادن آن برای آحاد مردم در جامعه تاکید کرد و افزود: خوشبختانه مردم کشور در مسائل انسانی، اخلاقی و ایمانی در بالاترین سطح قرار دارند.

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان در این مراسم خاطر نشان کرد:  کانون در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی با تولید 2700 اثر حضوری فعال داشت که در مرحله استانی 50 عضو و 29 مربی حائز رتبه برتر شدند.

برگزاری نمایشگاهی از آثار رضوی ،پخش سرود رضوی، کلیپ، مسابه، قصه‌گویی، خوانش اثر  و  پویانمایی از سایر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، فراخوان کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) از سوی کانون پرورش فکری دراسفدماه سال گذشته منتشر شد و کودکان و نوجوانان همدانی عضو مراکز کانون با همراهی مربیان 41 مرکز فرهنگی، هنری  استان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی در جشنواره کودک و نوجوان رضوی با هشت‌ موضوع شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =