مربیان کانون برگزیدگان سومین جشنواره تولید کتاب رضوی

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری عنوان های برگزیده و شایسته تقدیر سومین جشنواره تالیف کتاب رضوی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با برگزاری سومین جشنواره تولید کتاب رضوی پریسا لله گانی مربی ادبی مراکز کانون با مجموعه شعر گلدسته های این حرم در بخش کتابهای چاپ نشده به عنوان نفر سوم و شعله ایل بیگی پور مسئول مرکز فرهنگی هنری فارسان با داستان لال آریس رتبه شایسته تقدیر را به خود اختصاص دادند.

 بر اساس این خبر: 253 اثر به سومین جشنواره ملی تولید کتاب و نوجوان رضوی در قالب 43 عنوان کتاب چاپ شده و210 عنوان کتاب در بخش کتاب های آماده چاپ به دبیرخانه جشنواره واصل شد که پس از داوری 9 اثر بعنوان برگزیده انتخاب شد.
در بخش کتاب های چاپ نشده رشته داستان، معصومه کریمی با مجموعه داستان از همدان نفر اول، لیلا سپهری با

داستان بغض شیرین از بندر امام دوم و علی رضایی با عنوان داستان مشبک ضریح و محسن وظیفه با مجموعه داستان از اردبیل به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در بخش کتابهای چاپ نشده رشته شعر، دادیار حامدی با مجموعه اینجا قفس نیست از ساری نفر اول، محمود جهاندیده با مجموعه شعر از اردبیل نفر دوم، پریسا لله گانی با مجموعه شهر نفر سوم شدند.

در بخش کتابهای چاپ شده رشته شعر، محمودپور وهاب با کتاب هفت قصه از امام کاظم (ع) و اصغر استاد حسن معماری با کتاب بهار چشمان تو رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و در بخش کتاب های چاپ شده رشته شعر اثر برگزیده اعلام نشد.
همچنین در سومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی از 10 عنوان کتاب چاپ شده در حوزه کودک و نوجوان رونمایی شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =