کار کانون تربیت انسان اثر گذار است

فرماندار تنکابن درآیین تقدیر از برگزیدگان استانی جشنواره رضوی که در شهرستان تنکابن برگزار شد؛ کار کانون پرورش فکری را تربیت انسان اثر گذار عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، سید امیر حسینی جو با حضور در این مراسم  و ابراز خوشحالی از آشنایی‌اش با کانون و تقدیر از مربیان آن گفت: کانون یک دستگاه تشکیلاتی موثر در حوزه فرهنگی است.

وی با اظهار اینکه کار در کانون از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است تاکید کرد: می‌بایست بر اساس بنیان‌های فرهنگی، بچه ها را با مفاهیم درست زندگی آشنا نمود.

فرماندار ویژه تنکابن تصریح کرد: باید تجارب ارزنده جهانی را به درستی بشناسیم، و متناسب با فرهنگ خود، آنرا بومی سازی کنیم و در قالب یک برنامه اثر بخش به نسل نو آموزش دهیم.

وی در عین حال کار در کانون را انسان سازی و تربیت نیروهای خلاق و اثر گذار دانست و بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌هایی از این دست، زمینه‌هایی هستند که تاثیر آن در آینده کودکان ونوجوانان مشخص خواهدشد و بر این اساس باید تلاش کرد تا زمینه پیشرفت و اعتلای نسل آینده ساز را هر چه بیشتر فراهم ساخت.

آیین تقدیر از برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در بخش کودک ونوجوان با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران، فرماندار تنکابن، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی، خانواده ها و کودکان ونوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  شهرستان تنکابن برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =