«دوچ» با ثریا قاسمی به نیمه‌ی راه رسید

ثریا قاسمی بازی‌گر پیشکسوت و شاخص سینما و تلویزیون ایران در حال نقش‌آفرینی در فیلم دوچ آخرین ساخته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که اکنون 50 درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کار تصویربرداری این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس از تیر 1397 در یکی از مناطق شمال کشور آغاز شده است در حالی که علاوه بر ثریا قاسمی بازی‌گرانی چون کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، عباس ابوالحسنی، محمد امین احمدی و امیرمحمد محمدی در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

«دوچ» پس از «ضربه فنی» غلامرضا رمضانی دومین اثر بلند سینمایی به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۷ است که به صورت هم‌زمان تصویربرداری می‌شود.

داستان این فیلم درباره‌ی نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه‌اش مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد، اما به‌دلیل مشکلات مالی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه مسیری جالب را انتخاب می‌کند و انتخاب این راه اتفاق‌های مختلفی را به‌دنبال دارد.

بر همین اساس از هاشم مرادی به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری، نوید فرح‌مرزی طراح گریم، احمد سعادت‌بخت طراح صحنه و لباس و رضا کشاورز مدیر صدابرداری نام برده شده است.

دو فیلم جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =