موفقیت اعضای کانون گیلان در جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان یک مقام دومی و یک عنوان شایسته ‌تقدیر سیزدهمین جشنواره بین ‌المللی نامه‌ای به امام رضا علیه‌السلام را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این جشنواره در سه بخش استانی، ملی، بین‌المللی و بخش ویژه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری استان مازندران و هم‌چنین، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)برنامه‌ریزی و به مرحله‌ی اجراگذاشته شد.

بنابراین گزارش، در بخش ملی این جشنواره که برای مخاطبان گروه‌های سنی کودک و نوجوان( ۷ تا ۱۸ سال) و بزرگ‌سال( ۱۸ سال به بالا) صورت‌گرفت، ۸۲ هزار و ۶۵۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ارسال‌شد که در این میان مارال مقامی، عضو  کانون رستم آباد استان گیلان عنوان دومی بخش کودک و نوجوان این جشنواره را به خود اختصاص داد و زینب حسینی، دیگر عضو این مرکز فرهنگی هنری نیز شایسته تقدیرشد.

گفتنی است، ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ آخرین مهلت ارسال آثار رضوی تعیین شده ‌بود و در همین زمینه، ۱۱۷ اثر اعضای کارگاه‌های ادبی کانون استان گیلان به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شد.

شایان ذکر است، مریم علیزده، مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری رستم‌آباد، نقش به‌سزایی در ارتقای توان‌مندی و موفقیت مارال مقامی و زینب حسینی داشته‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =