همدلی و همراهی رمز موفقیت کارکنان کانون استان است

مراسم تکریم جواد نکوزاد سرپرست معاونت اداری و مالی کانون خراسان رضوی در آخرین روز از تیرماه در سالن اجتماعات کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آیین تکریم از خدمات خالصانه و ارزنده جواد نکوزاد در روز یک‌شنبه ۳۱ تیرماه سال جاری با حضور اعضای شورای اداری و فرهنگی کانون و اعضای شورای کانون زبان استان برگزار شد.

رضا قمرزاده ضمن تقدیر از همکاران واحد فرهنگی که بار اصلی برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را بر دوش می‌کشند از همکاران حوزه پشتیبانی و اداری - مالی برای همراهی و همدلی‌شان تشکر کرد و گفت: راز موفقیت یک تیم کاری، همدلی و همراهی آنان است و این یک‌دلی موجب ایجاد هماهنگی و افزایش بهره‌وری می‌شود.

جواد نکوزاد سرپرست سابق حوزه معاونت اداری و مالی نیز در سخنان خود خدمت در یک نهاد فرهنگی را توفیق الهی دانست و گفت: در دوران مسوولیت خود به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی، تلاش کردم تقوای الهی را پیشه سازم و به اندرزهای خیرخواهانه دوستان توجه کنم و اکنون که مقرر شده به عنوان سرپرست کانون زبان استان خدمت خود را ادامه دهم امیدوارم با وجود ظرفیت‌های درونی کانون زبان در حوزه نیروی انسانی و وجود اساتید باسابقه و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، ضمن ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها رضایت والدین و زبان‌آموزان را جلب کنیم.

مدیرکل کانون ضمن تشکر از اعتماد جناب آقای دکتر هاشمی رییس کانون زبان کشور، رابطه بین کانون پرورش فکری و کانون زبان را یک رابطه دو سویه دانست که در آن نه وابستگی کامل و نه انقطاع کامل است و این رابطه قابل انکار نیست.

قمرزاده با اشاره به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کانون زبان، همدلی و مشارکت کارکنان آن را ستودنی و قابل قدردانی دانست و گفت: تفاوت نوع فعالیت و تنوع مخاطب در کانون زبان در مقایسه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را باید مورد توجه قرار داد و با مشارکت مربیان متخصص کانونی در زمینه‌های تربیتی و مشاوره‌ای با روش‌های نو و خلاقانه می‌توان اثرگذاری لازم بر والدین زبان‌آموز را محقق ساخت.

در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند سعید یزدانی پارسا مسوول هماهنگی امور استانی کانون زبان، متن حکم انتصاب جواد نکوزاد به عنوان سرپرست کانون زبان خراسان رضوی قرائت شد. سیدمحمدرضا هاشمی رییس کانون زبان ایران در بخشی از این حکم به تعامل با معاونت‌ها و حوزه‌های ذیربط ستادی و استانی نسبت به برنامه‌ریزی جهت ایجاد هماهنگی و انسجام در فعالیت‌ها و سازماندهی امور مراکز آموزشی، استفاده بهینه از امکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی، برنامه‌ریزی برای ارتقاء بهره‌وری و استفاده بهینه از توانایی‌های مدرسان، کارشناسان و کارکنان کانون زبان در سطح استان تأکید کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =