ضرورت توجه به آموزش مهارت‌های زندگی در کارگاه‌های فرهنگی، هنری ویژه تابستان

مدیر کل کانون استان با حضور در مرکز فرهنگی هنری بشرویه بر ضرورت تمرین زندگی و توجه به آموزش مهارت‌های زندگی در کارگاه های فرهنگی، هنری تابستانی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره مدیر کل کانون خراسان جنوبی طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری بشرویه و کلاس‌های تابستانی ضمن تشکر از همکاران این مرکز گفت: آموزش مهارت‌های زندگی بر هدف‌مند شدن زندگی و  نحوه‌ی مواجهه کودکان و نوجوانان  با مشکلات زندگی، مقابله با بحران‌ها نقش بسیار تأثیرگذاری دارد.

حمیدی اضافه کرد: مدیریت صحیح زندگی، افزایش اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری اجتماعی و فردی از دیگر مواردی است که توجه به آن به روند کیفی آموزش مهارت‌های زندگی برای خوب زندگی کردن در سطح مراکز کانون کمک می‌کند.

در ادامه مدیر کل کانون خراسان جنوبی از کارگاه‌های متنوع فرهنگی هنری کانون بشرویه بازدید و با اعضا و مربیان صمیمانه به گفت‌وگو نشست.

هم‌چنین با برگزاری کارگاه پژوهش آسان که با حضور کارشناس آموزش و پژوهش استان برگزار شد، اعضای نوجوان دختر با واژه تحقیق وپژوهش، چگونگی طرح سوالات پژوهشی‌، جستجوی مطالب وبهره برداری از منابع کتاب‌خانه‌ای وساختار یک اثر پژوهشی به زبان ساده آشنا شدند تا بتوانند با تشکیل گروه و یا به صورت انفرادی در این زمینه فعالیت کنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =