تقدیر از برگزیدگان جشنواره رضوی در آذربایجان‌غربی

برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره امام رضا علیه‌السلام با حضور خادمان حرم رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، از ۱۷۰ عضو مراکز کانون استان که در این جشنواره آثار برگزیده داشته‌اند در ویژه‌برنامه‌ای با حضور خادمان رضوی تقدیر شد.

کاردستی، پژوهش، نامه ای به امام مهربانی ها، کتابسازی، خاطرات زیارت، تمبرسازی و کارت پستال، سرود، پویانمایی، قصه گویی و داستان نویسی بخش های مختلف این جشنواره است.

دریافت آثار این جشنواره که در آن کودکان با مروری بر سفر امام رضا (ع) از مدینه تا خراسان با جایگاه ولایت عهدی و سبک زندگی این امام معصوم آشنا شدند از دی ۱۳۹۶ شروع شده بود.

قدمگاه عشق با موضوع هجرت امام رضا (ع) از مدینه تا خراسان و همچنین سبک زندگی امام هشتم شامل علم و دانایی، اخلاق، زهد و عبادت، رافت و مهربانی، سخاوت و بخشش و طب الرضا محورهای این جشنواره به شمار می رود.

ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با تکیه بر فرهنگ رضوی با مصداق هایی چون محبت اهل بیت، هویت دینی، گذشت و ایثار و آشناسازی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی رضوی از رهگذر مطالعه در زندگی امام هشتم از کودکی تا شهادت از اهداف این جشنواره است.

همچنین نمایشگاهی یک روزه از آثار تولید شده توسط اعضا مراکز کانون برای این جشنواره در حاشیه این ویژه‌برنامه دایر بود.

ویژه‌برنامه تجلیل از برگزیدگان این جشنواره با حضور مسوولان استانی و خادمان امام رضا (ع) در قالب برنامه کاروان زیرسایه خورشید که حامل پرچم بارگاه مطهر امام رضا (ع)بودند، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =