کد خبر: 280387
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
بازدید 642
همدلی و همکاری رمز پیشرفت است

جلسه شورای اداری هم زمان با میلاد امام رضا علیه السلام در اداره کل کانون فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس ضمن تقدیر از کارکنان و زحماتشان در فعالیت های مربوط به آمارگیری، برنامه ریزی اوقات تابستان و جشنواره رضوی گفت: هر قدم خیری که برای کودکان و نوجوانان برمی دارید باقیات و صالحات است. وی با اشاره به فعالیت های کانون فارس و عملکرد حوزه های مختلف در سه ماه اخیر افزود: آنچه که باعث پیشرفت مجموعه می شود همدلی و همکاری کارکنان با همدیگر است. وی خطاب به کارکنان گفت به جای نظر داشتن به نقاط سیاه و منفی سازمان و افراد، بر موارد مثبت و خصوصیات نیک همکاران تکیه کنید که این یکی مهارت های مهم زندگی است و برای ما که برای کودکان ونوجوانان فعالیت می کنیم لازم و ضروری است.

مدیر کل کانون فارس از کارکنان خواست چشم ها را به خوب دیدن عادت بدهند، در غم و شادی هم شریک باشند و مهارت کنترل خشم را در خود تقویت کنند. وی هم فکری، مشورت و ارتباطات برون و درون سازمانی را در مجموعه کانون ضروری دانست.

این جلسه با صحبت های معاون فرهنگی، مسئول حراست و سایر کارکنان ادامه و با صلوات خاصه امام رضا (ع) و پخش مولودی زینت یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =