جشن دهه کرامت و میلاد امام‌رضا (ع) در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان

اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با حضور در برنامه‌های فرهنگی و هنری با شخصیت ارزشمند امام‌رضا (ع) آشنا شده و سالروز میلاد با سعادت ایشان را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان استان گلستان، اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با حضور در برنامه‌های فرهنگی و هنری با شخصیت ارزشمند امام‌رضا (ع) آشنا شده و سالروز میلاد با سعادت ایشان را در قالب مسابقات شاد و مهیج جشن گرفتند.

صدای بال کبوترها از مشهدالرضا در مرکز شماره یک کانون گنبدکاووس طنین انداز شد

مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون گنبدکاووس با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی به مناسبت ولادت امام رضا(ع)، اقدام به برپایی مسابقه‌ی نقاشی و کتاب‌خوانی با حضور اعضای مرکز و جمعی از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه نمود.

در این ویژه‌برنامه ابتدا کارگاه وقایع، شعرخوانی و بحث آزاد با موضوع معرفی گوشه‌ای از زندگی‌نامه گرانقدر امام مهربانی برگزار شد و سپس اعضا با شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری، یک روز شاد را در کنار یک‌دیگر سپری کردند.

برپایی مسابقه نقاشی رضوی در مرکز فرهنگی‌هنری کانون مینودشت

کودکان کانون پرورش فکری شهرستان مینودشت با حضور در کارگاه هنری این مرکز در مسابقه نقاشی رضوی شرکت کردند.

در این برنامه که با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شد، اعضا با موضوع رضوی تصاویری زیبا خلق نمودند.

در پایان از پدیدآوران آثار برگزیده تجلیل شد.

جشن میلاد امام رضا (ع) و مسابقه کتاب‌خوانی رضوی در شهرستان آزادشهر

در این مراسم شاد و مهیج که با همکاری کتابخانه عمومی امام سجاد (ع) و هم‌راهی مربی کتاب‌خانه‌های سیار کانون آزادشهر- رامیان برگزار شد، مربی مرکز کتاب «کاش تورا می‌دیدم» را برای بچه‌ها معرفی نموده و آنان در رقابتی فرهنگی

به خوانش و بیان محتوا به زبانی شیرین پرداختند.

مولودی‌خوانی و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این روز بود.

بارگاه ملکوتی امام هشتم جلوه‌گر نقاشی کودکان کتولی شد

جمعی از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون علی‌آبادکتول در مسابقه نقاشی با عنوان زیارت امام رضا (ع) شرکت نموده و آثار زیبایی از بارگاه ملکوتی ایشان به تصویر کشیدند.

هم‌چنین بچه‌ها در این روز حرف‌های دل خود را با زبان شعر به امام رضا (ع) بیان نموده و در قالب دل‌نوشته این روز مبارک را به تمامی مسلمین جهان تبریک گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =