کد خبر: 280397
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
بازدید 456
 در سیاره زمین چه خبر است

«در سیاره زمین چه خبر است» عنوان برنامه‌ای بود که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اسدآباد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز اسدآباد به منظور آشنا نمودن اعضا با بحران‌های محیط زیست و تاثیر انسان درایجاد این بحران ها و نیز تقویت روحیه همکاری و مشارکت  اعضا در زمینه ی اجرای فعالیت گروهی جهت حفاظت از محیط زیست و همچنین ایجاد فضایی شاد ، خلاق و مهیج در راستای روستی با طبیعت و برخورد مناسب با انواع پدیده های طبیعی در زیستگاههای انسانی اقدام به برپایی باشگاه محیط زیست با عنوان " در سیاره زمین چه خبر است " کرد .

به گفته مژگان هادی مسوول این مرکز در این باشگاه بیش از 20 نفر از اعضا نوجوان 12تا 14 سال حضور داشتند که علاوه بر آموزش‌های نظری در حیطه مسایل زیست محیطی،  فعالیت‌های عملی شامل ، تحقیق، کاردستی با دورریختنی ها، داستان نویسی ، کتابسازی ، نشریه سازی، بحث آزاد ، معرفی کتاب و روخوانی کتاب با موضوعات علمی اجرا شد.

بر همین اساس در این فعالیت سعی می شود که از ظرفیت علمی مربیان مرکز و امکانات جهت آگاه سازی اعضا در حفاظت از محیط زیست و حفظ درختان ، گیاهان ، جانوران و مصرف عاقلانه ی انواع انرژیها کمک بگیریم . در این فعالیت اعضا با مربی خود پیمان بستند که به آنچه  در خصوص محیط زیست و پاسداری از آن می آموزند و انجام می دهند  متعهد باشند و دیگران را نیز هدایت کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =