ویژه برنامه‌های دهه‌ی کرامت در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان(بخش پایانی)

مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه برنامه‌های شاد و خاطره انگیز در حال برگزاری جشن‌های " دهه‌ی کرامت " هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی هنری استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در حال برگزاری جشن‌های " دهه‌ی کرامت " هستند

اعضا و مربیان مراکز کانون استان در این روزها با برنامه‌هایی نظیر معرفی شخصیت و وقایع، با امام رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان، حضرت معصومه(س)، با اتفاق‌های تلخ و شیرین ورود این بزرگواران به ایران بیشتر آشنا و از برکاتشان برای کشورمان آگاه می‌شوند.

سرود، شعر، نمایش خلاق و معرفی کتاب، دیگر فعالیت‌های فرهنگی مراکز در این روزها هستند که یک‌بار دیگر اهمیت کارهای گروهی را در کانون نشان می‌دهند که شور و شوق این مشارکت در میان اعضا به خوبی قابل مشاهده است.

برپایی کارگاه‌های کاردستی و نقاشی و برگزاری مسابقه در این فعالیت‌ها اعضا را به رقابتی شیرین فراخوانده که حاصل آن شادابی و تلاش برای یادگیری بیشتر است.

تجلیل از کسانی که نام معصومه و رضا دارند یکی دیگر از برنامه‌های مراکز فرهنگی- هنری سیستان و بلوچستان است که در این روزها در حال اجراست.

در مرکز شماره یک زاهدان نیز اعضای نوجوان با برپایی نمایشگاهی از کاردستی‌های خود علاوه بر نمایش این آثار، پیشنهاد فروش آثار را می‌پذیرند و به بازدید کنندگان، که بیشتر آنان پدر و مادرها هستند، دست سازه‌های خود را ارایه می‌کنند.

مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک و دو خاش، یک زاهدان، سه زاهدان، دلگان، کنارک و بزمان از جمله مراکزی بودند که با برگزاری ویژه برنامه، دهه‌ی کرامت را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =