کد خبر: 280411
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
آثار هنری  کودکان کردستان ماندگار شد

دیروز شانزدهمین جشنواره بین المللی رضوی دراستان کردستان با یکصد تمبر شخصی که منقوش به عکس و آثار اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کردستان بود برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ضمن تبریک میلاد امام هشتم،از همکاری اداره کل پست برای چاپ تمبر شخصی اعضا با نام سفیران فرهنگی قدردانی کرد وآنرا مشوق بزرگی برای کودکان دانست و خواستار گسترش همکاری بیشتر بین کانون و پست در زمینه های دیگر فرهنگی شد.

سهیلا شیخی افزود:امسال برای نخستین بار در کنار بخش هایی مانند کاردستی،خوشنویسی،سرود،کارت سازی،کتاب سازی بخش ویژه ای به جشنواره اضافه شد تا توانایی مربیان و اعضا در این بخش محک زده شود،بخش تمبر سازی که دستاوردهای خوبی برای جشنواره داشت.

شیخی گفت:بخش تمبرسازی با هماهنگی و همکاری اداره کل پست استان انجام شد که کانون و پست در یک حرکت فرهنگی و همکاری دو جانبه جایزه ویژه ی این جشنواره را  را چاپ تمبر شخصی در نظر گرفتند که به هر کدام از اعضا شرکت کننده در پانزدهمین جشنواره رضوی به نام سفیران کوچک فرهنگی اختصاص داده شد.

درپایان جوایز کودکان برگزیده مرحله استانی،شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همراه  قاب  تمبر شخصی به آنها اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =