دیدار با محمد میرکیایی نویسنده کتاب کودک و نوجوان

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره۱ کانون مشهد در دهه مبارک کرامت میزبان محمد میرکیایی نویسنده حوزه کودک و نوجوان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در دهه مبارک کرامت؛ میرکیایی نویسنده کتاب «حکایت‌های کمال» و صاحب ۵۰ اثر ادبی که اغلب در حوزه داستان‌های کودک و نوجوان است میهمان اعضای کتابخانه شماره ۱ کانون مشهد بود.

نرجس ترابی مربی مسوول مرکز ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام مهربانی‌ها و کریمه اهل بیت، در این باره گفت: محمد میرکیایی که سردبیری مجله سوره نوجوان، مدیریت انتشارات کانون پرورش فکری و سردبیری و نویسندگی قصه‌های ظهر جمعه رادیو را در کارنامه کاری خود دارد، از خاطرات خود و کتاب‌هایی که در این مدت نوشته است برای اعضا صحبت کرد.

در این دیدار دوستانه، اعضا نظرات خود را در مورد برخی از کتاب‌های این نویسنده مانند؛ «اشک پهلوان» و «عمو رستم» که از انتشارات کانون است اعلام کردند و میرکیایی از آن‌ها خواست زمان مطالعه خود را افزایش دهند و اجازه ندهند فضای مجازی آنان را از خواندن کتاب بازدارد.

ترابی در پایان گفت: برگزاری جشن و گرامی‌داشت میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها)، شاهنامه‌خوانی و بازدید از کتابخانه آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت مرکز بود که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =