کد خبر: 280443
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
 افتتاحیه طرح قصه های شیرین کرمانشاه برگزار شد

طرح قصه های شیرین کرمانشاه، برای علاقه مندان به قصه و قصه گویی در شهر کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور مدیران و هنرمندان کرمانشاهی افتتاحیه طرح «قصه های شیرین کرمانشاه» برگزار شد.

طرح «قصه های شیرین کرمانشاه» با مشارکت ادارات کل کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری استان و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمانشاه در پارک معلم افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه طرح «قصه های شیرین کرمانشاه» با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمانشاه، اعضای شورای اسلامی شهر، نویسندگان، شاعران و جمع کثیری از مردم کرمانشاه در محل پارک معلم برگزار شد.

براساس این گزارش، در ابتدای برنامه مدیران کل کانون پرورش فکری و کتابخانه های عمومی استان و رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمانشاه، به عنوان مشارکت کننده های طرح «قصه های شیرین کرمانشاه» طرح را معرفی کرده و هدف اصلی آن را ارتقای سطح فرهنگ جامعه و شهر کرمانشاه با استفاده از مهارت های قصه گویی دانستند.

مسوولان مربوطه، این طرح مشارکتی را زمینه ساز طرح ها و برنامه های فرهنگی با مشارکت دستگاه های فرهنگی در شهر و استان کرمانشاه عنوان کردند.

در ادامه مراسم نیز برنامه های متنوعی و شادی از قبیل قصه گویی، اجرای موسیقی و نمایش توسط اعضای کانون پرورش فکری برگزار شد.

لازم به ذکر است طرح «قصه های شیرین کرمانشاه» که با هدف جذب کودکان و والدین به سمت مراکز فرهنگی شهر و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و قصه گویی در بین خانواده ها مراکز 10 گانه، کتابخانه عمومی امیرکبیر (خیابان مصطفی امامی)، کتابخانه عمومی شهید آوینی (میدان غدیر)، کتابخانه عمومی اندیشه (جنب مسکن مهر دولت‌آباد)، فرهنگسرای آفرینش کانون پرورش فکری (سه‌راه 22 بهمن)، مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (پارک معلم)، فرهنگسرای گل نرگس (ابتدای شهرک ژاندارمری)، فرهنگسرای شهر (چهارراه مطهری) و فرهنگسرای کوثر (چهارراه 30 متری دوم) در 10 پنجشنبه متوالی در تابستان 97 برگزار خواهد شد.

این کلاس ها صبح و بعدازظهر ۱۰ پنجشنبه متوالی در تابستان جاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با شماره تلفن های ۳۸۳۹۷۶۴۶، ۳۸۳۹۷۶۳۶ و ۳۸۲۱۴۷۲۴ نسبت به ثبت نام این دوره ها اقدام نمایند.

 به شرکت کنندگان در این دوره ها در صورت حضور و برگزیده شدن در جشنواره قصه گویی استان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =