اعضای مراکز فرهنگی هنری زاهدان به جمع همیاران پلیس پیوستند

افسران پلیس راهور با حضور در مراکز فرهنگی هنری کانون در حوزه‌ی زاهدان اعضا را با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، افسران پلیس راهور با حضور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون اعضا را با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا کردند.

با توجه به اینکه استفاده از اتومبیل و دیگر وسایل حمل و نقل در شهرها به سرعت افزایش یافته و از سویی این افزایش مشکلاتی برای شهروندان در پی داشته است لذا افزایش آگاهی در این خصوص امری ضروری به نظر می‌رسد.

از طرفی کودکان و نوجوانان، نسبت به بزرگسالان، در معرض آسیب‌های بیشتری قرار دارند که آموزش در این زمینه می‌تواند از بسیاری آسیب‌ها و مشکلات پیشگیری کند.

از سوی دیگر کودکان و نوجوانان با آموزش‌های صحیح می‌توانند بر رفتار بزرگ‌ترها نیز اثر بگذارند و به بهبود مشکلات موجود در خیابان‌ها و جاده‌ها کمک کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز همواره در پی پرورش کسانی است که، به عنوان آینده‌سازان کشور، وارد عرصه‌های گوناگون جامعه خواهند شد و از این‌رو آشنایی با معیارهای یک شهروند جامعه‌پذیر همواره در فعالیت‌های گوناگون آن جایگاه مهمی دارد.

برهمین اساس مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو و پنج زاهدان میزبان افسران راهنمایی و رانندگی بودند و اعضای این مراکز با قوانین گوناگون در این خصوص آشنا شدند.

در پایان نیز کودکان و نوجوانان عضو مراکز به جمع همیاران پلیس پیوستند و پیمان بستند برای کاهش آسیب‌های ناشی از تصادف تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =