«پاهای خانم هزار پا» روی صحنه سینماکانون مازندران

 نمایش «پاهای خانم هزار پا» با نقش‌آفرینی نوجوانان دارای نیازهای ویژه در سینما کانون مازندران به روی صحنه می‌رود.

به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، نمایش «پاهای خانم هزار پا» به کارگردانی «مهدی خجستگی» با مشارکت و نقش‌آفرینی هنرمندان دارای نیازهای ویژه از۱۷ تا ۲۷ مرداد در این کانون به روی صحنه می‌رود.
بر این اساس،این نمایش صبح ها از ساعت :  ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ و ۱۰ تا ۱۱ ویژه  مهد کودک‌ها و عصرها ساعت ۱۹ برای عموم، میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌هاست.

«پاهای خانم هزارپا» نمایشی از هنرمندان نمایش شهر قم است که با نویسندگی «ندا حاجی‌بابایی» به عنوان نمایش طرح حمایت از اجرای تئاتر فراگیر (کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه) تولید شده است.

این نمایش که به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان« طرح حمایت از اجرای تئاتر فراگیر » تولید شده است؛روایت خانم هزارپایی است که از پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌آید و با کرمی روبرو می‌شود ....

این کار نمایشی جذاب،با هدف آماده‌سازی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه برای ورود به جامعه، تولید شد.

به گفته «مهدی خجستگی» کارگردان این نمایش؛ استفاده از فرصت‌های برابر آموزشی و فرهنگی و تحقق عدالت فرهنگی، استفاده از خدمات فرهنگی برای همه کودکان و نوجوانان، توجه به تعلیم و تربیت و زندگی در شرایط سخت، شکوفایی استعدادهای این کودکان و نوجوانان، ایجاد اعتماد به نفس و قدرت تصمیم‌گیری صحیح و سوق دادن آنان به مراکز فراگیر کانون از عمده‌ترین اهداف تولید این آثار هنری است.
علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش در روزهای تعیین شده به اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به نشانی؛ ساری، بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی، پارک کوشا سنگ، سینما کانون مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =