کد خبر: 280463
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
دو پنجره؛ کودکان کرمانشاهی را با «محمود پوروهاب» آشنا می کند

کودکان و نوجوانان نویسنده و شاعر کرمانشاهی، در برنامه دو پنجره، به نقد و بررسی آثار «محمود پوروهاب»، شاعر کودک و نوجوان کشور می پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، «محمود پوروهاب»، داستان نویس و شاعر کودکان و نوجوانان، به عنوان میهمان ویژه برنامه «دو پنجره» به کرمانشاه سفر می کند.

سفر «پوروهاب» به شهر کرمانشاه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده عضو آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با این شاعر و مجموعه آثار وی است.

هجدهم مرداد 1397 کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با پوروهاب دیدار می کنند و در این دیدار به نقد و بررسی آثار ادبی این شاعر نیز می پردازند.

پوروهاب نیز در این برنامه، ضمن گفت و گو با کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، با آثار اعضای نویسنده و شاعر کرمانشاهی آشنا می شود.

«محمود پوروهاب»، متولد ۱۳۴۰ در  شمال و سال هاست که ساکن قم است.

وی دارای تحصیلات حوزوی و در ماهنامه سلام بچه ها به کار می‌پردازد و در آثارش تلاش کرده است تا مسائل مذهبی، ادبی و تاریخی ایران و اسلام را با ساده ترین جملات به همراه تصاویر زیبا برای مخاطبان خود بازگو نماید.

در کارنامه ادبی‌اش نقد و بررسی آثار شاعران جوان، داوری جشنواره های ادبی کودک و نوجوان و همچنین مسؤولیت بخش شعر بعضی از ماهنامه ها دیده می‌شود.

پوروهاب تا کنون داور جشنواره‌های مختلف ادبیات کودک و نوجوان بوده و همچنین سال‌هاست که دبیر جشنواره‌ «کتاب سلام» می‌باشد. بر اثر فعالیت‌های هنری و کسب افتخارهای زیاد از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد ادبیات داستانی شده‌ است.

همچنین چند شعر او در کتاب‌های درسی ابتدایی آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =