کد خبر: 280482
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
کبوترانه‌های حرم

جشن کبوترانه‌های حرم با حضور ۸۰ عضو کودک ونوجوان پسر و به مناسبت ولادت با سعادت امام خوبی‌ها حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) در مرکز فرهنگی هنری شماره۲ کانون نیشابور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ثریا یوسفی مربی مسوول مرکز شماره ۲ نیشابور، هدف از برپایی این جشن‌ را آشنایی اعضاء با شخصیت ارزشمند امام‌رضا (علیه‌السلام) وسالروز میلاد با سعادت ایشان عنوان کرد.

یوسفی در ادامه به لزوم شناخت دقیق سیره و رفتار امام رضا(علیه‌السلام) به کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: کودکان ما امام‌رضا(علیه‌السلام) را تنها به ضامن آهو شدن می‌شناسند و با سایر ابعاد زندگی ایشان که بسیار آموزنده است آشنایی ندارند و این وظیفه و رسالت ما مربیان تربیتی است که سیره اخلاقی و رفتاری آن امام همام را به عنوان یک الگوی اخلاقی به نسل امروز معرفی کنیم.

در این مراسم که با حضور اعضای پسر مرکز برگزار شد، ضمن معرفی شخصیت امام رضا(علیه‌السلام) در قالب مسابقه پرسش و پاسخ با محوریت زندگی آن بزرگوار برگزار و با اجرای دکلمه در وصف آن حضرت، فضای معنوی بر مرکز حاکم شد.

گفتنی است، اجرای نمایش عروسکی و دیگر مسابقات شاد فرهنگی موجبات شادی و نشاط اعضا را فراهم آورد و خاطره یک روز به‌یادماندنی را در آنان ماندگار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =