باغ فاتح کرج، میزبان کودکان ونوجوانان کتاب‌خوان شد

کودکان ونوجوانان کرجی، هر یک شنبه با حضور در خانه باغ خانه­ ی ما، در باغ فاتح این شهر، در فعالیت‌های کانون شرکت می­ کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، پویش ملی«فصل گرم کتاب»، با شعار«خوب زندگی کردن، تمرین می‌خواهد»،همزمان با سراسر کشورودر قالب اجرای فعالیت­های فرهنگی،هنری و ادبی از جمله شعرخوانی و روخوانی کتاب، قصه گویی،نمایش خلاق، مسابقه و سرگرمی، نمایش فیلم،نقاشی و ... در کرج برگزار می­شود.

 فرزانه عطار صحراگرد، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان البرز که مسئول اجرای این برنامه درکرج است، هدف از این پویش ملی را توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و ارتقای مهارت­های زندگی در راستای غنی سازی اوقات فراغت، خواند وگفت کودکان ونوجوانان و خانواده­های آنان در استان البرز و شهر کرج­، می‌تواننداز ۱۴ مرداد تا ۱۸شهریور ماه ۱۳۹۷،هر یکشنبه از ساعت ۱۷عصر تا ۲۰،  به نشانی«کرج،میدان جمهوری، باغ فاتح،جنب باشگاه بینالمللی تنیس،خانه باغ خانهی ما»،مراجعه کرده و در برنامه­ها،شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره۰۲۶۳۲۸۲۰۹۰۹ ،اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =