انعکاس کارگاه‌های تابستانی مرکز شماره ۲ کانون اردبیل در سیمای استانی

با حضور اکیپ فیلم‌برداری برنامه «تزه گون» صداوسیمای استانی، کارگاه‌های تابستانی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل معرفی شد.

در برنامه «تزه گون» لیلا فرید مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون اردبیل به معرفی کارگاه‌های تابستانی پرداخت و از خانواده‌ها دعوت کرد تا با ثبت‌نام فرزندانشان در این کارگاه‌ها، تابستانی به‌یادماندنی برای آن‌ها رقم بزنند.

همچنین در این برنامه که هرروز به مدت ۴۵ دقیقه رأس ساعت ۸ صبح به‌صورت زنده از سیمای مرکز اردبیل تهیه و پخش می‌شود، با موضوع نقش کانون در اجتماعی شدن کودکان و نوجوانان و رشد استعدادهای فکری آن‌ها با والدین مصاحبه شد و در ادامه با اجرای اعضای فعال مرکز، فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی از دوربین سیمای استانی به نمایش گذاشته شد.

شایان‌ذکر است، مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون اردبیل به نشانی: شهرک سبلان- فاز۲-خیابان فردوسی، با برگزاری کارگاه‌های متنوع تابستانی از قبیل: نقاشی، سفالگری، پویانمایی، داستان‌نویسی، رباتیک، محاسبه ذهنی، قصه‌گویی و ...، میزبان کودکان و نوجوانانی است که به آینده خود اهمیت می‌دهند و در این کارگاه‌ها مشغول فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =