کد خبر: 280493
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
هدیه‌ای به امام رضا(علیه‌السلام)

کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری شماره۲ کانون مشهد در دهه کرامت، ثواب کارهای نیک خود را به امام مهربانی‌ها هدیه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در ویژه‌برنامه‌ی «هدیه‌ای به امام رضا(علیه‌السلام)» که در روز شنبه ۳۰تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شده بود اعضای مرکز شماره۲ مشهد، ثواب کارهای صواب خود را به امام رئوف هدیه کردند.

زهرا پاشایی مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا به رفتارهای ائمه‌اطهار فکر کنیم و از آن‌ها درس بگیریم. یکی از صفات امام مهربانی‌ها، رأفت و مدارا بوده است؛ صفتی که جلوه‌های فراوانی از آن را در برخورد امام رئوف با افراد کینه‌توز و نادان شنیده‌ایم و آوازه کمک ایشان به فقرا و هم‌نشینی با فرودستان را بارها در کتاب‌های مختلف خوانده‌ایم.

پاشایی در ادامه به گفت‌وگوی صمیمانه خود با بچه‌ها اشاره کرد و گفت: درباره کارهای خوب ساده‌ای که باعث خوشحالی دیگران می‌شود و هزینه‌ زیادی ندارد، صحبت شد و آن‌ها تصمیم گرفتند در دهه کرامت با انجام کارهای حسنه چون راست‌گویی، احترام به والدین، مراقبت از کوچک‌ترها، محافظت از محیط زیست و آزار نرساندن به حیوانات، دل آن امام را شاد و ثواب کار نیک خود را به همسایه‌ی مهربان خود هدیه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =