کد خبر: 280494
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
بازدید 560
«فصل گرم کتاب» در استان فارس آغاز می شود

«فصل گرم کتاب» پویشی است که تابستان امسال کودکان ونوجوانان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی را به پارک ها و بوستان ها می برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، پویش فصل گرم کتاب با محورهای «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی» و تقویت «مهارت های زندگی» (تمرین زندگی)، در ایام تابستان 1397 از پنجشنبه 18 مرداد ماه در پارک کودک شیراز و به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس آغاز می شود.

بر این اساس مربیان متعهد و متخصص کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اجرای برنامه های متنوع، خلاقانه  و جذاب با محورهای موضوعی یاد شده برای مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده ها به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی می پردازند و کودکان و نوجوانان علاقه مند شرکت کننده در این ایستگاه به عضویت کتابختانه های کانون در می آیند.

خوانش شعر و داستان، روخوانی و هم خوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم  و قصه گویی از جمله فعالیت هایی است که در این طرح اجرا می شود.

پویش «فصل گرم کتاب»، پنجشنبه هر هفته از ساعت 18 تا 22 میزبان کودکان و نوجوانان شیرازی خواهد بود. این طرح در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =