طرح « فصل گرم کتاب  » در پارک ائل گلی تبریز

کانون استان با اجرای طرح « فصل گرم کتاب »، همه هفته، روزهای پنج‌شنبه در پارک ائل گلی تبریز میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌هاست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی این طرح با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، ارتقای مهارت‌های ( تمرین زندگی ) و غنی‌سازی اوقات فراغت، همه هفته روزهای پنج‌شنبه و تا پایان تابستان امسال در پارک ائل‌گلی تبریز برگزار می‌شود.

افزایش سرانه امانت کتاب و مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان و ایجاد فضای متفاوت در حوزه مطالعه از دیگر اهداف این طرح است.

اجرای برنامه‌های دو دقیقه با کتاب ، کتاب و سفالگری، کتاب و کاردستی و کتاب و بازی از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب طرح « فصل گرم کتاب » توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این طرح با همکاری سازمان‌پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ عصر در پارک ائل‌گلی تبریز برگزار می‌شود.

استقبال کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها در این طرح تجربه‌ای متفاوت را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه رقم زده  است که انتظار می‌رود با تداوم این طرح در هفته‌های آتی شاهد حضور گسترده‌تر کودکان و نوجوانان در برنامه‌های متنوع آن باشیم. .   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =