کد خبر: 280516
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
چراغ انجمن ادبی کانون خراسان جنوبی روشن شد

چراغ نخستین انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی با عنوان «راه زینه» با حضور حسین تولایی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان روشن شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، «راه زینه» عنوان نخستین انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است که چراغ آن با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان، حسین تولایی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و اعضای علاقه‌مند به حوزه شعر و ادبیات در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند روشن شد.

حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای این برنامه، خراسان جنوبی را مهد شاعران و نویسندگان بزرگی دانست که شهرت جهانی دارند  و در طول زمان مشاهیر و بزرگان بسیاری را در حوزه شعر و ادب و دیگر شاخه‌های علمی و هنری  را در دامان خود پرورانده است.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی آغاز فعالیت انجمن ادبی را فرصتی ارزشمند دانست تا اعضا با استفاده از منابع مطالعاتی که در اختیار آنان قرار گرفته بیشتر بخوانند و بنویسند تا تجربه‌های تازه ای را کسب کنند.

درادامه تولایی کارشناس‌ مسوول انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کشور با قدردانی از همه‌ی کسانی که برای راه‌اندازی این انجمن ادبی تلاش کردند از اعضا خواست به خوانش آثار شعر و داستان خود بپردازند و در ادامه به نقد آثار ادبی اعضا پرداخت.

انجمن ادبی پل ارتباطی محکمی برای پیوند اعضای خلاق ادبی کانون پرورش فکری و آخرین مرحله از فرایند تجربیات در میان اعضای برگزیده‌ی مرکز آفرینش‌های ادبی است.  

نقد و بررسی آثار کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده، ارایه آموزش‌های تخصصی و برگزاری شب شعر و داستان از مهم‌ترین فعالیت‌های نخستین انجمن ادبی شعر و داستان  «راه زینه»  در کانون خراسان جنوبی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =