غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان روستایی با اجرای فعالیت‌های  کتاب‌خانه  سیار کانون گالیکش

کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گالیکش با ورود به دل مدارس و مساجد روستایی و اجرای فعالیت‌های متنوع، ضمن آموزش مهارت‌های زندگی، لحظات شادی را برای کودکان و نوجوانان روستایی رقم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، حامد ممشلی مربی کتاب‌خانه سیار کانون با هدف ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب، فراهم‌سازی زمینه‌ی مطلوب برای تحرک، پویایی و کشف و رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان روستایی شهرستان گالیکش به اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی، روخوانی و شعرخوانی، نمایش‌خلاق، کاردستی، سفال‌گری و بازی و سرگرمی‌های بومی و محلی پرداخته و زمینه پرورش مهارت‌های زندگی را به شکل جذاب در بچه‌ها فراهم ساخت.

بچه‌ها در این کارگاه‌ها آموختند که چگونه با زبان قصه، شعر و نمایش، اندیشه‌های درونی خودشان را به شکل هنرمندانه و خلاقانه به اجرا گذاشته و بدون نیاز به تدارکات و ابزار پیچیده‌ای با مخاطب ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است نمایندگان پایگاه بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره) و  واحد فرهنگی هیت امناء مساجد روستا با حضور در برنامه‌ها از فعالان کارگاه‌های فرهنگی و هنری با هدایایی به رسم یادبود تجلیل کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =