برگزاری نشست انجمن های ادبی

نشست انجمن‌های ادبی آفرینش در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نقد و بررسی آثار اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان، انجمن های ادبی «آفرینش» عنوان انجمن‌های ادبی است که از سال گذشته تا کنون به منظور ایجاد ادبی نقد و نقد شنیدن با حضور اعضای ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همسو با کانون های کشور در استان برگزار می‌شود.

بر این اساس: نقادان، مولفان  و استادان ادبی از جمله مهمانان در این نشست ها هستند که به نقد آثار ادبی اعضا می‌پردازند.

تربیت نیروهای ادبی متخصص، معرفی چهره‌های ادبی اعضای ارشد به محافل ادبی و آشنایی اعضا با نقد ادبی از جمله اهداف برگزاری این نشست ها محسوب می‌شود.

نشست‌های انجمن‌های ادبی آفرینش در مرداد ماه جاری در حوزه های مراکز فرهنگی‌هنری جونقان و شماره 2 شهرکرد با حضور اعضای ادبی مراکز باباحیدر، فارسان، فرخشهر، بن، شماره 3 شهرکرد، شماره 1 شهرکرد، شلمزار و مجتمع برگزار شده است که در هرکدام از حوزه‌ها بیش از بیست عضو ادبی به خواندن شعر و داستان پرداختند و آثار خوانده شده با حضور منتقدان ادبی استان بررسی شد.

سجاد نجفی، اسفندیار تیموری، غلامرضا صفار، یزدان نیکبخت و بهنام رستمی نقادان حاضر در دونشست ادبی مرداد ماه 1397 مراکز فرهنگی‌هنری جونقان و شماره 2 شهرکرد بودند.

اجرای موسیقی، پخش کلیپ شعر خوانی، معرفی کتاب، مسابقه ادبی و... از سوی نوجوانان عضو مراکز کانون از دیگر برنامه‌های این نشست‌ها به شمار می‌آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =