پویش" فصل گرم کتاب" در یخدان مویدی کرمان آغاز شد

پویش" فصل گرم کتاب" با دو محور موضوعی " ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی" و" تقویت مهارت‌های زندگی" در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، در این طرح که با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان  در حال برگزاری است، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در ایستگاه «پویش گرم کتاب» در کنار مربیان کانون  علاوه بر خوانش کتاب، در فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون شرکت کنند.

بنای تاریخی یخدان مویدی کرمان که در حال حاضر به عنوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۰:۳۰ پذیرای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی و فعالیت‌های فرهنگی ست.

اجرای قصه‌گویی، نمایش عروسکی، کاردستی، بازی و سرگرمی و اهدای کتاب از دیگر برنامه‌های این پویش در تابستان امسال است که با همکاری ۶ مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر کرمان اجرا می‌شود.

در همین حال و برای بهره‌مندی و مشارکت تعدادی بیشتری از کودکان و نوجوانان از فعالیت‌ها و کتاب‌های کانون، پوش" فصل گرم کتاب"  توسط مربیان سیار روستایی کانون در مناطق روستایی و حاشیه شهر اجرا می‌شود.

اولین برنامه از پویش فصل کتاب با همت مراکز فرهنگی هنری شماره ۳ و ۴ کانون کرمان در یخدان مویدی برگزار شد که با استقبال پر شور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =