منطقه گردشگری شورابیل اردبیل و پل معلق مشگین‌شهر میزبان کودکان و نوجوانان شد

طرح پویش«فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ در منطقه نمونه گردشگری شورابیل اردبیل و پل معلق مشگین‌شهر، همه هفته روزهای پنج‌شنبه میزبان کودکان و نوجوانان در تابستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، این طرح با شعار«خوب زندگی کردن، تمرین می‌خواهد»، هم‌زمان با سراسر کشور و در قالب اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در استان اردبیل در حال برگزاری است.

بر اساس این خبر، مربیان مرکز شماره یک کانون اردبیل، روز پنج‌شنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۵/۱۱، با حضور در منطقه نمونه گردشگری شورابیل اردبیل به معرفی کتاب «خرگوش باهوش» در قالب فعالیت نمایش خلاق اقدام کردند و در برنامه‌ای دیگر با شرکت‌کنندگان طرح سؤال موموکی کار شد، اجرای «کاغذ و تا» و روخوانی کتاب ماهی گیر و بهار توسط والدین از دیگر فعالیت مربیان در این طرح بود.

همچنین طبق برنامه‌ی اعلام‌شده، مربیان مرکز شماره دو کانون مشگین‌شهر در پل معلق این شهرستان به معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری پرداختند. روخوانی و معرفی کتاب‌های «کاش یک برادر داشتم، خواهرم پرنده شد» و بلند خوانی کتاب‌های پسته و هفت برادر و دعای موش کوچولو، شعرخوانی، قصه‌گویی، مسابقه و معرفی بازی‌های بومی و محلی ازجمله برنامه‌هایی بود که اجرا شد.

شایان‌ذکر است، در طرح پویش ملی«فصل گرم کتاب» برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده کارت عضویت صادر می‌شود و در صورت علاقه‌مند بودن به عضویت با ارائه کارت تخفیف ۲۵درصدی، برای ثبت‌نام به مراکز فرهنگی هنری کانون استان اردبیل معرفی خواهند شد.

گفتنی است، کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان می‌توانند پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۷عصر الی۲۰:۳۰، در اردبیل به نشانی: «منطقه نمونه گردشگری شورابیل ـ ورودی جدید ـ انتهای خیابان دکتر معماری » و در مشگین‌شهر به «منطقه نمونه گردشگری نور سبلان- پل معلق» مراجعه کرده و در برنامه‌ها شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۴۵۳۳۲۳۱۸۵۶، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =