همراه با اعضای فعال مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در اردوهای تابستانی(بخش دوم)

اردوهای تابستان با طعم شادی و کسب تجربه در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی هنری کانون استان با برگزاری اردوهای داخلی نشاط و تجربه اندوزی را برای کودکان به ارمغان می‌آورند.

با توجه به اوج فعالیت‌های کانون در تابستان، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان با برگزاری اردوهای یک‌روزه، علاوه بر تجلیل از اعضای فعال، برخی دیگر از مهارت‌ها چون انجام کارهای گروهی، تعامل، شیوه‌های حفاظت از محیط زیست و مهارت‌هایی از این قبیل را به آنان آموزش می‌دهند.

گزارشی از برگزاری این اردوها در پی می‌آید.

مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زاهدان و تجلیل از فعالان طرح‌های کتاب‌خوانی

مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زاهدان با حضور در یکی از باغ‌های شهر و برگزاری دو اردو برای اعضای دختر و پسر علاوه بر تجلیل از اعضا لحظه‌های شادی را برای آنان خلق کردند.

با توجه به اجرای طرح‌های گوناگون کتاب‌خوانی در این مرکز، فعالان این طرح‌ها در ویژه برنامه‌ای با عنوان «شادی با کتاب » به معرفی کتاب‌های مورد علاقه‌ی خود پرداختند و جمله‌های تاثیرگذار کتاب را برای دوستان خود خواندند.

در ادامه بازی و هیجان رقابت‌های دوستانه بود که در کنار مراقبت از محیط زیست فضای شادی را در محل اردو به وجود آورده بود. پایان‌بخش این اردوهای نشاط آفرین، قدردانی و اهدای هدیه‌های فرهنگی به « کتاب‌خوانانِ کتاب‌دوست » بود.

اعضای مرکز فرهنگی هنری کنارک و پیوند همیشگی با دریا

مربیان و اعضای این مرکز فرهنگی هنری نیز دریا را برای مکان اردوی خود انتخاب کردند و بازی‌های بومی نخستین فعالیت پر جنب و جوش آنان در محلی امن در ساحل بود.

آشنایی با آداب و رسوم منطقه فعالیت فرهنگی دیگری بود که اعضا را با فرهنگ پربار آنان در گذشته آشنا کرد و در ادامه ساخت سازه‌های شنی آخرین بخش این اردوی جذاب بود.

مربیان مرکز هدف از برگزاری این اردو را پایداری اعضا عنوان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =