آغاز پویش(( فصل گرم کتاب))در کانون کهگیلویه و بویراحمد

پویش(( فصل گرم کتاب)) با دو محور موضوعی (( ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی))و(( تقویت مهارت‌های زندگی)) توسط کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، در این طرح که با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان در حال برگزاری است، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند با حضور در ایستگاه «پویش گرم کتاب» در کنار مربیان کانون  علاوه بر مطالعه کتاب، در فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون شرکت کنند.

چهار مرکز ثابت و 3 کتابخانه سیار روستایی در شهرهای یاسوج و گچساران از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 20 الی 23 در بوستانهای شهر، پذیرای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی و فعالیت‌های فرهنگی است.

اجرای قصه‌گویی، نمایش خلاق ، کاردستی، بازی و سرگرمی و اهدای کتاب از دیگر برنامه‌های این پویش در تابستان امسال است که در شهرهای یاسوج و گچساران اجرا می‌شود.

در همین حال و برای بهره‌مندی و مشارکت تعدادی بیشتری از کودکان و نوجوانان از فعالیت‌ها و کتاب‌های کانون، پویش(( فصل گرم کتاب))توسط مربیان سیار روستایی کانون در مناطق روستایی و حاشیه شهر نیز اجرا می‌شود.

اولین برنامه از پویش فصل کتاب با همت مراکز فرهنگی هنری شماره 1 و سیار روستایی یاسوج  کانون کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد که با استقبال پر شور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =