کد خبر: 280553
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
بازدید 843
اردوی تابستانه‌ی اعضای مرکز شماره ۵ کانون اردبیل

اعضای پسر مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل روز پرنشاطی را همراه با مربیان و دوستان خود در منطقه گردشگری بولاغلار شهرستان نیر سپری کردند.

مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ کانون پرورش فکری اردبیل باهدف تشویق اعضای فعال مرکز و ترغیب سایر اعضا به فعالیت بیشتر، تقویت توانمندی‌ها و ایجاد روحیه نشاط و شادمانی، اردوی برون‌شهری در منطقه گردشگری بولاغلار شهرستان نیر در نهم مردادماه سال ۱۳۹۷ برگزار کردند.

در این اردو، اعضا در قالب فعالیت علمی با چشمه‌های آب‌معدنی و طبیعت بکر شهرستان نیر آشنا شدند. در ادامه، مسابقه‌ی زیباترین آواز برگزار شد که پس از معرفی کتاب، اعضا قطعه شعری را در قالب آواز برای دوستانشان خواندند و پس از امتیازدهی، دو نفر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

اجرای فعالیت حدس بزن به شیوه‌ی پانتومیم یکی از فعالیت‌های جذاب بود که شورونشاط ویژه‌ای در اعضا ایجاد کرد، مربیان با آماده کردن نوشته‌هایی که داخل ظرفی قرار داده بودند از اجراکننده خواستند تا یک نوشته را به‌قیدقرعه برداشته و شخصیت یا اشیاء قیدشده روی برگه را به‌صورت پانتومیم اجرا کند، عضوی که جواب را درست حدس می‌زد به‌عنوان نفر برگزیده ادامه‌دهنده‌ی مسابقه بود.

شایان‌ذکر است، خاطره گویی در قالب طنز، اجرای بازی و سرگرمی در قالب مسابقه‌های وسطی، بدمینتون و فوتبال از دیگر برنامه‌های اجرایی اردو بود که با پاک‌سازی طبیعت از طریق جمع‌آوری زباله‌ها پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =