۲۱مین جشنواره قصه‌گویی حوزه‌ای کانون تهران آغاز شد

مربیان و اعضای کودک و نوجوان قصه‌گوی مراکز کانون استان تهران، از چهاردهم مرداد۱۳۹۷ در بیست و یکمین دور حوزه‌ای جشنواره قصه‌گویی، در پنج حوزۀ کارشناسی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرحلۀ حوزه‌ای بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی مراکز کانون استان، در پنج حوزه کارشناسی در روزهای ۱۴, ۲۱, ۲۴و ۲۹ مرداد و ۳ شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور مربیان و اعضای کودک و نوجوان علاقه‌مند به قصه‌گویی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در اولین روز از این جشنواره که در مرکز شماره ۹ کانون استان برگزار شد، ۹ مربی قصه‌گو و ۲ عضو نوجوان از حوزه ۳ کارشناسی، به اجرای قصه‌گویی با مضامین متعدد اخلاقی، تربیتی و آموزشی، با تکنیک‌های مختلف پرداختند.

نقد و نظر در خصوص اجرای قصه‌گویان توسط کارشناسان و شرکت‌کنندگان حاضردر این برنامه از بخش‌های مهم این روز بود.

بررسی تکنیک و مهارت‌های قصه‌گویی، بررسی موشکافانه‌ محتوای قصه‌های منتخب برای اجرای قصه‌گویی توسط شرکت‌کنندگان، انتخاب درست و بهره‌گیری از ابزار در قصه‌گویی، توجه به محتوای قصه‌ها با توجه به نیاز مخاطب، تقویت لحن، بیان و استفاده از زبان بدن و... ازجمله مواردی بود که در این نشست بر آن‌ها تأکید شد.

بیستمین و یکمین جشنواره قصه‌گویی مرحله حوزه‌ای مراکز کانون استان تهران، از  نیمه مرداد  تا اوایل شهریورماه ۱۳۹۷در مراکز ۸,  ۹, ۲۱, ۴۲ و علوم، به‌عنوان مراکز میزبان، در پنج حوزه کارشناسی برگزار می‌شود.

گفتنی است در اولین روز از این جشنواره، زهرا عبدالحی، شیوا جعفری و کبرا بابایی، کارشناسان فرهنگی استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =