بازدید دانشجویان کشور ارمنستان از مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری زنجان

در این بازدید دانشجویان کشور ارمنستان از بخش‌های مختلف مرکز علمی تخصصی علوم و نجوم کانون پرورش فکری استان زنجان بازدید کردند و با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، مدیرکل کانون استان در جمع دانشجویان ارمنستان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان اظهار داشت: کانون پرورش فکری در کنار آموزش رسمی کشورمان برای توانمندسازی استعدادهای فکری، پرورش ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان در زمان اوقات فراغتشان فعالیت می‌کند.

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان پیوند و ارتباط فرهنگی، تاریخی، نژادی و سیاسی دیرینه‌ای دارند و همواره روابط همه جانبه‌ای داشتند.

محمد نقی صالحی در ادامه بیان داشت ایران همواره مهد فرهنگ و تمدن و خواستگاه حقوق بشر بوده و در طول تاریخ با صلح و دوستی با همه ملت‌ها و کشورهای همسایه رفتار نموده و هر زمان لازم بوده از خودش دفاع کرده است.

دانشجویان ارمنستان در تالار آسمان‌نما مرکز که در آن نمایی از ستارگان، سیاره‌ها و دیگر پدیده‌های آسمانی برای اهداف آموزشی نمایش داده می‌شود حضور یافتند و در یک برنامه آموزشی نجوم شرکت کردند و سپس از دریچه‌ی تلسکوپ مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تماشای آسمان نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =