48 روستا ی ایلام از خدمات کتاب خانه های سیار روستایی کانون استفاده می کنند

کتاب خانه های سیار روستایی کانون ایلام با استفاده از خودروهای مینی بوس،لندرور وانت ویژه،برای بچه های 48 روستای ایلام خدمات فرهنگی ، هنری و ادبی مراکز ثابت را با محوریت کتاب به اجرا می گذارند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،سه کتاب خانه ی سیارروستایی در کانون  ایلام برای بچه های 48 روستا فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری را با استفاده از خودروهای مزدا، مینی بوسو وانتویژه به صورت سیاربرگزار می کنند.براساس این گزارش کتاب خانه سیار روستایی شماره یک در 11 روستا ،شماره دو در 15 روستا و شماره سه در 19 بیش از 42 فعالیت مختلف را با محوریت کتاب برای بچه های روستاهای دورو نزدیک ایلام که به مراکز ثابت دسترسی ندارند به اجرا می گذارند.در همین راستا کتابخانه‌ی پستی کانون 46 روستای استان را تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی قرار داده است.

کتابخانه‌های سیار روستایی و پستی محور فعالیت خود را بر روستاهایی می‌چرخانند که دسترسی آسان به کتابخانه ثابت ندارند.در این روش کتابخانه پستی از معلمان روستاهای دور و نزدیک به عنوان رابط کانون و بچه‌های روستا کمک می‌گیرد و به وسیله‌ی پست کتاب‌ها را به دست مخاطبان می‌رساند.

در حال حاضر 18 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سه کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی در سراسر استان با فعالیت‌های ثابت و ویژه در حال ارائه خدمت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =