طرح کانون مدرسه مهارت‌های کودکان را افزایش می‌دهد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بررسی نقاط قوت و ضعف طرح کانون مدرسه در دستور کار این وزارت‌خانه و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضوان حکیم‌زاده در شهرکرد اجرای دوباره این طرح را از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش عنوان و تاکید کرد این طرح بر افزایش مهارت‌های دانش‌آموزان تاثیر می‌گذارد.

وی روز 15 مرداد 1397 و در جریان بازدید از فعالیت‌های طرح کانون مدرسه استان چهار محال و بختیاری در مجتمع کانون  شهرکرد با بیان این‌که طرح کانون مدرسه روند خوبی را هم در وزارت آموزش و پرورش و هم کانون گذرانده است از برپایی نمایشگاهی از فعالیت‌های این طرح در روز  28 آبان امسال در حاشیه جشنواره کشوری جابربن ابن حیان به میزبانی تبریز خبر داد.

این در حالی است که ترویج و گسترش شیوه‌های مطالعه، بهره‌مندی عموم کودکان از خدمات و محصولات فرهنگی کانون و تبادل دانش و تجربه‌های مربیان و معلمان و دستیابی به مطلوب‌ترین، بهترین و خلاقانه‌ترین شیوه‌ها از اهداف طرح کانون مدرسه است که با همکاری دو سازمان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری چند سالی است که اجرا می‌شود.

بر همین اساس کانون امسال نیز محور بیشتر فعالیت‌های خود را به ویژه در فصل تابستان به افزایش مهارت‌های زندگی در کودکان و نوجوانان اختصاص داده است و در این زمینه طرح‌های مختلفی در مراکز فرهنگی هنری کانون در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =