پویش کتاب‌خوانی گرمابخش فضاهای پارک‌ها

«فصلِ گرم کتاب» عنوان پویشی است که کانون پرورش فکری مازندران با همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌های 6شهرستان همزمان با تابستان امسال، ایستگاه‌های کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به درون بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و فضاهای عمومی خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برپا شده است و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تاکید دارد.

قرار است در برنامه «فصل گرم کتاب» اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  مازندران با همکاری و تعامل سازمان‌های فرهنگی همچون شهرداری، اقدام به برپاییِ ایستگاهِ کتاب‌خوانی در فضاهای عمومی از قبیل بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و... کند.

بر همین اساس قرار است مراکز فرهنگی و هنری درشهرستان‌های؛ ساری، بابل، فریدونکنار، نور، چالوس، و رامسر در این ایستگاه‌ها ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، به معرفی کانون، عرضه‌ی خدمات فرهنگی، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو نیز بپردازند.

شیوه‌نامه‌ی تدوین شده این پویش که از سوی معاونت فرهنگی کانون به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده، بر این مساله تاکید دارد که کانون استان‌ها دست‌کم یک روز در هفته در فصل تابستان 1397 اقدام به برپایی ایستگاه‌های عرضه خدمات فرهنگی کنند.

پویش «فصل گرم کتاب» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =