پویش «فصل گرم کتاب» در سمنان برگزار می‌شود

پویش سراسری کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان با عنوان «فصل گرم کتاب» به‌همت کانون پرورش فکری در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از اجرای طرح کتاب‌خوانی با عنوان «فصل گرم کتاب» در تابستان ۱۳۹۷ خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری به‌عنوان یک سازمان متولی در غنی‌سازی اوقات فراغت، وظیفه دارد تا خدمات فرهنگی، هنری و ادبی خود را در ایام فراغت کودکان و نوجوانان عرضه کند.

جمال در ادامه افزود: این پویش با هدف ایجاد فضایی متفاوت در حوزه‌ی مطالعه برای مخاطبان کودک و نوجوان بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی(تمرین زندگی)» تأکید دارد.

مدیرکل کانون سمنان اظهار داشت: در این پویش، مربیان پنج‌شنبه هر هفته با برپایی ایستگاه کتاب‌خوانی ویژه اعضا و والدین در پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها ضمن اجرای فعالیت‌های متنوع و خلاقانه‌ی کتاب‌محور مانند قصه‌گویی و نمایش خلاق، شعرخوانی، کاردستی، رصد نجوم، کارگاه علمی، بلندخوانی کتاب، بازی‌های گروهی و... به معرفی کانون، کتاب‌های پرخواننده، عرضه‌ی خدمات فرهنگی، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو می‌پردازند.

گفتنی است؛ پویش «فصل گرم کتاب» با حضور مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری کانون سمنان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد از پنج‌شنبه ۱۸ مردادماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در بوستان کودک جنب اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان آغاز می‌شود و تا ۲۲ شهریورماه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =