پویش فصل‌گرم کتاب، گرمی‌بخش باغ ملّی لاهیجان شد

مرکز فرهنگی هنری لاهیجان با یک سبد فعالیت‌های خلاقانه و هدف‌مند به استقبال طرح «پویش فصل گرم کتاب» رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، پویش فصل‌گرم کتاب فرصتی دیگر برای کانون در زمینه ترویج و توسعه‌ی فعالیت‌های کتاب‌محور و تقویت مهارت‌های زندگی‌فراهم‌کرد و به‌همین بهانه نیز مربیان مرکز فرهنگی هنری لاهیجان با برپایی ایستگاه کتاب‌خوانی در باغ ملی این شهرستان، پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌هاشدند.

طی اجرای این پویش که با هدف گسترش فرهنگ مطالعه درجامعه، پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و   با همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت‌گرفت، مربیان کانون ضمن برپایی کارگاه‌ فعالیت‌های فرهنگی و هنری، به معرفی برنامه‌ها و محصولات فرهنگی این نهاد فرهنگی به مخاطبان پرداختند.

برپایی کارگاه آموزش کاردستی، موسیقی، سفال‌گری و هم‌چنین معرفی خلاقانه کتاب به کودکان و نوجوانان، ازجمله برنامه‌های ایستگاه کتاب‌خوانی کانون لاهیجان محسوب‌می‌شد و درهمین حال نیز مربیان به جذب عضو و معرفی آنان به مراکز فرهنگی هنری اقدام‌کردند.

براساس این گزارش، هم‌اندیشی مربیان با والدین، یادآوری چگونگی ارتباط موثر با کودکان و تشریح نحوه‌ی ارایه‌ی آموزش‌های غیرمستقیم کانون به اعضا نیز از دیگر برنامه‌ها بود که عصر دیروز در پارک ملی شهرستان لاهیجان به مرحله اجراگذاشته‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =