افزایش ۵۶ درصدی درآمدهای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از محل اجرای فعالیت‌های فرهنگی

« شیوه‌ی اجرای خلاق فعالیت‌ها و به‌روز بودن » دو عامل مهم افزایش درآمدهای کانون پرورش فکری استان از محل اجرای فعایت‌های فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، درآمدهای کانون استان در سال جاری افزایش قابل توجهی یافته است.

رییس اداره‌ی امور مالی کانون استان با ذکر این خبر گفت: با توجه به مقایسه‌ی درآمدهای کانون استان در چهار ماه نخست سال ۱۳۹۷ با مدت مشابه در سال گذشته به طور متوسط ۵۶ درصد رشد داشته‌ایم.

ذبیح‌ا... خرمشاهی در ادامه عنوان کرد: حق عضویت مراکز فرهنگی هنری و برگزاری کلاس‌های ویژه، دو شاخص ما در این سنجش بود که در بخش نخست بیش از ۶۰ درصد و در بخش دوم بیش از ۵۰ درصد افزایش دیده می‌شود.

قابل ذکر است در این زمینه می‌توان به شیوه‌ی خلاق اجرای فعالیت‌ها در مراکز اشاره کرد که انگیزه‌بخشی مربیان برای اجرای فعالیت‌های هدفمند و جذاب همراه با نشاط علمی از آن جمله است.

« تلاش در جهت ارایه‌ی به‌روز فعالیت‌ها به اعضا » نکته‌ی مهم دیگری است که تاثیر قابل توجهی بر مخاطب می‌گذارد که همکاران در مراکز با این شیوه مخاطبان بیشتری را به کانون و فعالیت‌های آن جذب کرده‌اند.

استفاده از مدرسان توانمند برای تدریس در کلاس‌های ویژه نیز عاملی بود که با استقبال هنر آموزان و خانواده‌ها روبه‌رو شد که حاصل آن افزایش حضور کودکان و نوجوانان در این کلاس‌ها بود.

گفتنی است مراکز فرهنگی هنری مجتمع، شماره‌ی یک، سه و چهار در حوزه‌ی زاهدان، شماره‌ی یک و دو زابل در حوزه‌ی سیستان و شماره‌ی یک ایرانشهر و سراوان در حوزه‌ی بلوچستان از جمله مراکز فرهنگی هنری هستند که نسبت به سال گذشته در بخش درآمدهای مربوط به حضور اعضا رشد داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =