کد خبر: 280592
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
بازدید 621
طرح سراسری پویش فصل گرم کتاب کلید خورد

طرح پویش فصل گرم کتاب با شعار همه با هم کتاب بخوانیم و هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و تقویت مهارت های زندگی در محل پارک لیان بوشهر در میان استقبال کودکان و نوجوانان برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، زهره عالی نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ضمن اشاره به اهمیت اوقات فراغت در تربیت و رشد کودکان ونوجوانان به ارزشمند بودن کتاب و مطالعه آن جهت افزایش «دانش و تجربه» ، «خلاقیت و مهارت» ، در اوقات فراغت اشاره نمود و طرح فصل گرم کتاب در پویش سراسری کتابخوانی را یک فعالیت ویژه در جهت توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین نسل نوپای جامعه دانست .

وی با بیان اینکه این طرح از طرف دفتر معاونت فرهنگی کانون به کلیه استان ها ابلاغ شده است خاطر نشان کرد : تابستان امسال  کودکان و نوجوانان در هر هفته از کانون کتاب هدیه خواهند گرفت ؛ تا توانسته باشیم یک دوست خوب را به کودکان بوشهری هدیه دهیم .

لازم به ذکر است : این مراسم با حضور گرم و پرشور کودکان ، نوجوانان ، خانواده ها و مربیان کانون در پارک سرپوشیده لیان  با اجرای برنامه های شاد و جذاب شامل : برپایی ایستگاه های نقاشی ، کاردستی ، روخوانی کتاب  ، نمایش عروسکی و اهداء کتاب به شرکت کنندگان انجام شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =