« خبرنگاران » طلایه داران عرصه‌ی اطلاع‌رسانی

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: هر روز که در آن حقیقتی انعکاس داده شود و موفقیت‌ها و مشکلات جامعه به اطلاع مردم برسد روز خبرنگار است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل و همکاران کانون با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار را تبریک گفتند.

در ابتدای این نشست صمیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تبریک روز خبرنگار، این مناسبت را بهانه‌ای برای ارج نهادن به همت و قلم خبرنگاران عنوان کرد و گفت: هر روز که در آن حقیقتی انعکاس داده شود و یا به دردها، موفقیت‌ها، امیدبخشی به مردم و مسایل کودکان و نوجوانان پرداخته شود، روز خبرنگار است.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به سوره‌ی قلم و سوگند پروردگار به قلم بیان کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و قلم زدن در این مسیر توفیقی است که نصیب نیکان می‌شود و این رسالتی بزرگ است.

وی سپس خبرنگاران را طلایه داران عرصه‌ی انتقال واقعیت‌ها به افکار عمومی دانست که نقش مهمی در ایجاد نگرش مثبت در جامعه دارند.

هادی در پایان سخنان خود با ذکر این نکته که هدف همه‌ی ما باید عزت و آبادانی این سرزمین باشد، گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه‌هایی هستند که اگر بر پایه‌ی ارزش‌ها پرورش یابند، در آینده مدافعان فرهنگ کشور خواهند بود و توفیق در این مسیر با همکاری همه‌ی کسانی میسر می‌شود که به این مهم باور دارند.

در ادامه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی با تشکر از حضور مدیرکل کانون و همکاران در دفتر این خبرگزاری گفت: خبررسانی یکی از نیازهای واقعی جامعه است و شهادت خبرنگاران در این راه گواه راستین این سخن است.

حیدر سرایانی در ادامه انتقال واقعیت‌های جامعه و ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان را از افتخارات حوزه‌ی خبرنگاری دانست و اظهار امیدواری کرد خبرنگاران در ادامه‌ی این راه دشوار موفق باشند.

وی در پایان سخنان خود کانون پرورش فکری را مهم‌ترین سازمانی دانست که با آینده‌ی کشور در ارتباط است زیرا تربیت کننده‌ی نسلی است که آینده در دستان آنان خواهد بود و اطمینان داد خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک دستگاه اطلاع‌رسان و ناظر همواره پیام این سازمان فرهنگی را به مخاطبان برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =