توجه به رفاه کارکنان از عوامل مهم انگیزشی در محیط شغلی کارکنان است

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون در سفر خود به استان خراسان رضوی، نشست صمیمانه‌ای با همکاران ستادی و مربیان مسوول مراکز کانون در شهرستان مشهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در این نشست که روز چهارشنبه ۱۷مردادماه سال ۱۳۹۷ برگزار شد، توجه به رفاه کارکنان را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

رضا قمرزاده سرپرست کانون استان ضمن اینکه حضور معاون توسعه و مدیریت منابع در این روزهای معنوی زیارتی و خاص حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام و روز فرخنده و مبارک «دحوالارض» در جمع کارکنان کانون خراسان رضوی را برکت دانست، از توانایی، دانش و تخصص دانشگاهی ایشان در حوزه منابع انسانی و مالی و اداری یاد کرد.

امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع نیز در تعریف روزی با برکت گفت: روزی تنها مال و ثروت نیست بلکه هم‌نشینی با فرد مومن، همدردی و دست‌گیری از او نیز رزق معنوی است که برکات زیادی در زندگی افراد خواهد داشت و خرسندم که اولین سفر استانی من در این ایام بابرکت به مشهدالرضا(علیه‌السلام) بوده و امیدوارم بتوانم به سوالات و دغدغه‌های شما به نیکی پاسخ دهم.

آزادی‌وفا در بخشی از سخنان خود به تمرکززدایی در ستاد و تقویت و تفویض اختیار به مدیران استان‌ها تأکید کرد و گفت: به اعتقاد من احترام به هم‌نوعان، پرورش روحیه و ایجاد نگرش مثبت در همکاران بر وجدان‌کاری آنان اثر مثبت دارد و افزایش سطح رفاه کارکنان موجب ایجاد انگیزش شغلی در آنان می‌شود.  

در ادامه نشست همکاران ستادی استان و مربیان مسوول مراکز مشهد به نمایندگی از سایر همکاران خود به طرح سوالات پیرامون بازنشستگی بیش از موعد کارکنان خانم، مشکلات بیمه دوره پاره‌وقتی‌ها، تشکیل کانون بازنشستگان کانون پرورش فکری، طبقه شغلی همکاران قراردادی، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی و راه‌های بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پرداختند و امیرحسین آزادی‌وفا با صبر و شکیبایی به تک تک سوالات پاسخ گفت و ابراز امیدواری کرد که در آینده نه چندان دور خبرهای خوشی را بشنویم.

گفتنی است؛ در ادامه این سفر معاون توسعه و مدیریت منابع کانون از مرکز تخصصی تئاتر کودک و همچنین کانون زبان بازدید کرد و در جریان پروژه‌های عمرانی در دست ساخت و در حال اجرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =