افزایش شور و نشاط و اعتمادسازی در کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: افزایش شور و نشاط کودکان و اعتمادسازی در جهت باورمندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب در کنار هدفمند کردن فعالیت‌ها مورد تاکید ماست

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مرکز فرهنگی هنری سراوان بازدید کرد.

مدیرکل کانون در مرکز سراوان و در جمع اعضای این مرکز ضمن آرزوی تابستانی سرشار از پویایی و فعالیت برای آنان گفت: شما از بهترین همراهان کانون هستید و همه‌ی ما در این مجموعه تلاش می‌کنیم تا بهترین لحظه‌ها را برای شما بیافرینیم.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به رسالت کانون در خصوص کودکان و نوجوانان عنوان کرد: کانون با همه‌ی توان خود سعی دارد مطابق با نیازهای شما، بهترین خدمات را ارایه کند و در این میان مربیان، با توجه به ارتباط مستقیمی که با شما دارند، فعالیت‌هایی را که مطابق سلیقه و دلخواه شماست، برنامه‌ریزی می‌کنند تا از حضور در کانون لذت ببرید.

وی سپس با دعوت از اعضا به مطالعه و دوستی با کتاب گفت: با کتاب می‌توانیم از نظرهای دیگران آگاه شویم و با افزایش آگاهی خود زندگی بهتری داشته باشیم.

در ادامه اعضا ضمن خیرمقدم به مدیرکل کانون استان، کانون را بهترین محل برای گذراندن اوقات فراغت خود معرفی کردند که می‌توانند در آن چیزهای جدیدی یاد بگیرند و به دیگران یاد بدهند.

آنان هم‌چنین در مورد نیازهای خود در مرکز با مدیرکل سخن گفتند.

مدیرکل کانون در ادامه نشستی نیز با مربیان مرکز فرهنگی هنری سراوان برگزار کرد و با تشکر از تلاش‌های آنان گفت: «برنامه‌ریزی» بر اساس نیاز مخاطبان، آغاز راه موفقیت است به ویژه در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی که علاوه بر یک برنامه‌ی دقیق، تعریف یک «دورنما» برای انجام فعالیت ضروری است.

معصومه هادی در ادامه با تاکید بر اهمیت آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان گفت: کتاب‌خوانی، به عنوان مهم‌ترین فعالیت کانون، نقشی مهم در افزایش آگاهی اعضا دارد و شایسته است مربیان نیز به مطالعه‌ی کتاب توجه ویژه داشته باشند تا در مخاطبان و همکاران ایجاد انگیزه کنند.

تهیه‌ی گزارش‌های تصویری از فعالیت‌های اعضا در کارگاه‌ها و نمایش آن به در قالب نشریه و ایجاد نمایشگاه، از جمله مواردی بود که مدیرکل کانون برای ایجاد انگیزه در اعضا به آن اشاره کرد.

وی در پایان با ابراز رضایت از همکاری مربیان مرکز سراوان با دیگر سازمان‌ها، بر ادامه‌ی این روند تاکید کرد.

قابل ذکر است در این بازدید، مدیرکل کانون با همکاران بازنشسته‌ی کانون نیز دیداری صمیمی داشت و ضمن شنیدن خاطرات آنان، ایشان را سرمایه‌های ارزشمند کانون دانست و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

هم‌چنین در بخشی از این سفر برخی گروه‌های جهادی نیز دیداری با مدیرکل کانون داشتند که هادی پس از شنیدن گزارش فعالیت‌های فرهنگی آنان گفت: رسیدن به هدف‌های والای فرهنگی نیاز به عزم همگانی دارد و کانون با توجه به هویت و اصالتی که در این زمینه دارد می‌تواند در اجرای صحیح فعالیت‌ها، تجربه‌های خود را با فعالان این عرصه به اشتراک بگذارد.

وی هم‌چنین در خصوص تجهیز کتاب‌خانه‌های روستایی احداث شده توسط این گروه‌ها به آنان قول همکاری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =