آغاز طرح پویش «فصل گرم کتاب» از میدان باباطاهر همدان

اولین برنامه طرح پویش «فصل گرم کتاب» از میدان باباطاهر همدان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان شروع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان،طرح پویش «فصل گرم کتاب» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و انس والفت بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب خواندن روز پنج شنبه در میدان باباطاهر شهر همدان اجرا شد.

کانون پرورش به عنوان یک سازمان متولی در غنی سازی اوقات فراغت، برای اولین بار طرح پویش «فصل گرم کتاب» را با دو محور موضوعی ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تقویت مهارت‌های زندگی در تابستان امسال برگزار می‌کند.

در این طرح کودکان و نوجوانان علاقه‌مند، روزهای پنج شنبه می‌توانند با حضور در ایستگاه «پویش گرم کتاب» در کنار مربیان کانون خوانش کتاب را با حضور در برنامه‌های فرهنگی، هنری با روش‌های خلاق تجربه کنند.

معرفی کانون، قصه‌گویی از کتاب هفت برادر، بازی‌های بومی و محلی، اجرای نمایش خلاق، معرفی کتاب و اهدا جایزه در قالب کارت تخفیف 50 درصد جهت عضویت در مراکز کانون به شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های طرح پویش گرم کتاب است.

گفتنی است طرح پویش «فصل گرم کتاب» است که از 18 مردادماه 1397  از ساعت 19 الی 21 در پارک باباطاهر همدان آغاز و از این پس روزهای پنج شنبه هر هفته در بوستان ارم، تپه عباس‌آباد، پارک باباطاهر و پارک ترافیک به ترتیب انجام خواهد شد.

پویش «فصل گرم کتاب » در روستاهای فامنین

کتابخانه سیار روستایی فامنین در راستای پویش نیز در همین راستا با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان روستایی، با حضور در مناطق روستایی  مخاطبین کودک و نوجوان را با  دو مقوله:« ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی» و«آموزش مهارتهای زندگی» آشنا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =