گِل‌بازی پدران و مادران مسئول گلستانی در کنار گُل‌های زندگی‌شان

کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان، روزی به‌یادماندنی را با دیدن برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز حضور در کارگاه هنری سفال در کنار فرزندان‌شان تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در جشن فرزندان همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان که در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برگزار شد، یک روز شاد و خاطره‌ساز در نظر خانواده‌ها و کارکنان این سازمان با اجرای فعالیت‌های مهیج فرهنگی، هنری و علمی اعضا و مربیان کانون پرورش فکری ثبت شد.

پیش‌قدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان ضمن ابراز خرسندی در دیدار با خانواده‌ی باصفای همکاران خود بیان کرد: دوران کودکی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین دوران زندگی هر انسان است که از این جهت قدردان مدیرکل و مجموعه عوامل کانون پرورش فکری هستیم تا فرصتی را فراهم آوردند در کنار فرزندان‌مان یک روز شاد و به‌یادماندنی را با انجام فعالیت‌های متنوع تجربه نماییم.

ایشان از کانون به عنوان ظرفیتی بسیار تاثیرگذار در پرورش فکری کودکان و نوجوانان نام برده که میتواند اوقات فراغت فرزندان را در طول سال به شکل مطلوب پر نماید. 

در این روز که در قالب برنامه‌های نمایشی، نقالی و مسابقه یک تجربه‌ی به‌یادماندنی برای حاضران رقم خورد، کارکنان و مدیران مهمان همراه با فرزندان‌شان در بازدید از واحد پویانمایی با بخشی از نحوه‌ی ساخت کارتون‌های انیمیشن آشنا شده و در ادامه برای رصد اجرام آسمانی هم‌چون ستارگان، کهکشان‌ها و ... از آسمان‌نمای دیجیتالی کانون بازدید کردند.

گفتنی ‌است در ابتدای این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با قدردانی از رئیس و مجموعه همکاران پرتلاش‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که همواره در امورات فرهنگی استان به‌ویژه حوزه کودک و نوجوان پیش‌قدم هستند اظهار داشت؛ کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن اعضا و مربیانی هنرمند و متخصص به امور فرهنگی، هنری، علمی و ادبی قادر است در قالب اجرای فعالیت‌هایی که روح هنر در آن جاری است، استعدادهای فرزندان شما را کشف و پرورش دهد.

سیفی با اشاره به این مطلب که دنیای کودکی صمیمانه‌ترین دنیایی است که همه ما بزرگ‌ترها آرزو میکنیم که ای کاش میشد یک بار دیگر پا به آن دوران بگذاریم از حاضران خواست که با مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری، فرزندان‌شان را به عضویت کانون پرورش فکری درآورده و از ظرفیت‌های غنی این مجموعه فرهنگی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =