« فصل گرم کتاب » در تابستان سیستان و بلوچستان آغاز شد

« فصل گرم کتاب » پویشی ملی با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی است که به همت کانون پرورش فکری در همه‌ی استان‌های کشور در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی « فصل گرم کتاب » در استان آغاز شد.

این ویژه برنامه، که پویش ملی کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان ایران است، از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری و با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقای مهارت‌های زندگی طراحی شده است.

افزایش سرانه‌ی امانت کتاب، غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه‌ی مطالعه‌ی کتاب برای کودکان و نوجوانان از دیگر هدف‌های این پویش است.

در این طرح مربیان کانون با ایجاد ایستگاه‌های کتاب‌خوانی و با همکاری سایر سازمان‌ها فضایی برای ارایه‌ی خدمات فرهنگی به مخاطبان به وجود می‌آورند و با اجرای برنامه‌های خلاق و متنوع برای خانواده‌ها و فرزندان کودک و نوجوان آنان کانون و فعالیت‌های آن را به مخاطبان معرفی می‌کنند.

در زاهدان نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری شهرداری این برنامه را آغاز کرده و همکاران کانون با انجام فعالیت‌های چون قصه گویی، کاردستی، کاغذ و تا، کتاب‌خوانی و اهدای کتاب میزبان مخاطبان هستند که این برنامه در نخستین گام خود با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شد.

قابل ذکر است این ویژه برنامه هر پنج‌شنبه، تا پایان شهریور ماه، در پارک فرهنگیان واقع در بلوار معلم، از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =